Hej alla glada!

Idag är jag på lite bättre humör. Lillebror hade inte vänt sej, o min BM trodde inte han skulle göra de heller. Skönt att höra! :) Allt annat verkade oxå bra... NÖJD!

Efter besöket på MVC drog vi vidare till Falu lasarett. Devins tur denna gång. Han fick en remiss dit igår av en annan läkare vi träffade igår, om Devins eksem. Dom försvann ju nästan helt, men har nu börjat komma tillbaks lite, så dom ville kolla upp det lite extra. Vilket dom gjorde, o så fick vi en ännu starkare salva än den vi redan har. Stackars Devins händer :/ Men nu ska dom väl bli bra igen iaf...

Ikväll ska vi grilla med Mickis. Mats o Frida kanske oxå kommer o joinar oss (hoppas!) De skulle vara kul. O så ska jag tvinha någon stackare att sektionera mitt hår, så jag kan börja fläta i dreadsen ikväll eller imorrn förmiddag. Så får Lena göra de jag inte får i själv i nacken. Good plan Milis! ;)

Hej hej!

(om någon saknar bilder så kan jag informera om att jag har tappat bort USB sladden till mobilen. Bilder kommer någon dag snart)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0