Fina dagar...

Jiises vilken fin dag de har varit (är) idag! Man har ju kunnat gått ut i bara tröja, o ändå inte frysit. De gillas! Idag har vi fikat (käkat glass) med Maria en sväng, o kikat runt i några affärer på stan. Sen åkte jag vidare till kuratorn, vilket sög. Hon satt tyst. Jag satt tyst. Givande... Not! Jaja. Jag går då inte dit igen iaf.

Stötte på en fjäril när jag kom hem. Våååååår! :D

Funderar på om jag ska våga mej på en liten promenad såhär på kvällskvisten. Vi får se...

Håll utkik efter cheesecake-receptet ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: eriika

underbara vååårväder :D



sv; haha ja men jag ville ju att det skulle synas helst i v4 typ :P svullnaden gick ner lite efter det där och den riktiga kulan tog över, jag börja få mage tidigt, de får jag ju sota för nu, jag har fan en egen area code och 10 låååånga veckor kvar :P (ligger lite över "normal"kurvan på SFmåttet oxå, huhuja:P)

2010-04-12 @ 21:44:23
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0