En krymplings dag.


Solen kom fram ändå... :)

Annars har jag inte gjort något särkillt idag. Glidit runt hemma på mina kryckor. Har asont nu o tar mej inte fram speciellt smidigt eller fort. Så jag gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Bekvämt. Eller nödvändigt. I dunno... Jag följde iaf med Tim när han hämtade Devin efter jobbet. Skönt o träffa lite folk iaf! O Mai o Leif är ju inte helt otrevliga heller.

Imorron bitti ska vi till dietisten med Devin. Skönt o få lite tips o trix kring maten. Sen ska vi åka förbi min moster en sväng.

Nu: Desperate housewives!

O Eriika m.fl: Chokladkakan va himla awesome! Den godaste tror jag t.o.m ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0