4-års panik!?

Imorron är ingen vanlig dag. För de är dagen då resten av mitt liv började, för 4 år sen. Dagen det blev jag o Tim :) Jätttekul, men vaddå? Vad gör man liksom? Vi ska till Falu lasarett. Inte speciellt romantiskt eller något... Stressa kommer vi säkert oxå att göra. Devin ska vara hos Tims "plastmamma", Mai. Så vi är ju lite barnlediga iaf. De är ju ett plus. Men vad gör man? Jag har inte planerat något, då jag tänkte att de är väl inget att fira, vi brukar inte göra speciella saker på "våra dagar". För de är de väl inte egentligen? Eller är de speciellt? Jo, de borde ju firas tycker jag. Men hur då? Omständigheterna kunde ju ha varit liiite bättre känns de som. Vi lever t.ex på 80% av Tims lön just nu, o jag är helt utan pengar, vilket är rent skit, så pengarna flödar ju heller inte direkt...

Så vad gör man på sin årsdag som knappt tar någon tid eller kostar något, men samtidigt skulle vara som lite extra piff i kärlekslivet? (säg inte sexa, för då spyr jag!! Eller nått..)

Kanske frukost på sängen iaf? Mmm. De är en början...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Frukost på sängen, lite god hemlagad mat, frossa i favoritgodis, hyr en film och mys ner i soffan och stäng av telefonerna osv osv :)

2010-04-14 @ 14:23:58
URL: http://domkallarmigcilla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Woho! Grattis till er! =D

Jag är glad att Tim hittade dig! =D

2010-04-14 @ 17:58:53
Postat av: Anonym

Hej och grattis! Och tiden går så fort! Ja ni tog ju en glass den 12, så det kan väl var firandet :P Det där med firande tar inte vi så stort på, hehe!

Går allt bra med bebisen i magen? Och Devin?

2010-04-16 @ 09:26:50
Postat av: Sandra

Glömde skriva att det var jag :)

2010-04-16 @ 09:58:39
URL: http://viiii.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0