Feeling good.

Jajajajaaa! Idag är en mycket bra dag. Fick dock gå upp före tuppen tror jag... Hade körlektion 08:30, så de va bara o kliva upp 7. Tim o Devin sov vidare. Sömntutor! De gick bra att köra. Dom tycker bara att jag är lite för försiktig, hur man nu kan vara de i trafiken egentligen?! Well well. De ska tränas på... För snart är de ju dags. Huvva! Är skitnervös. Jag måste verkligen ha de där körkortet.

Devin ligger o sover middag just nu. Sköööönt! De där med att sova middag är något han börjat med för någon dag sen. O de är ju bra. Då får jag pusta ut lite :)

En annan anledning till att detta är en bra dag är... Tam ta daa: MUSE! Jag ääälskar ju Muse. O jag råkade få reda på att deras nya skiva läckt ut för några timmar sen. Klick klick. ;) Jak er klad! Yeah yeah yeah!! Jag hoppas verkligen att den är lika bra som förra skivan.

Näe, hej o hå. Nu ska jag göra något vettigt. Alltså dricka kaffe... ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0