Mhff!

Hemma i skogen dag 2 idag... Trökigt som tusan! Men Pia (min moster) o Amanda (kusin) kom förbi en sväng idag iaf. :) De va roligt! Pia är så snäll o rolig. Önskar jag va mer som henne! <3

Annars har jag inte gjort så mycke idag. Va in till stan på förmiddagen en snabbis o handlade lite. Skönt att man för barnbidrag den 20:e o inte när de är löning. Började tryta i plånboken... O kylen. Men nuså! Nu kan kräsna jag välja själv vad jag vill äta igen, inta bara gå efter de man har hemma. Hatar sånt... Jag måste ha massa massa mat hemma, så jag kan laga de jag är sugen på. Finns inget värre än att äta makaroner o korv typ. Fast jag tror Tim skulle kunna äta de typ varje dag. :S Uhha!! Näe, tacka vet jag våfflor! De åt jag nyss. Våfflor med grädde o drottningsylt. NOOOOOM! De slår nästan kaffe o cigg. Tillsammans!!

Skulle egentligen vilja åka in till stan idag. Till Marie o Co. Men hon o Cim va trötta o skulle sova :/ Jaja. De blir ju fler dar har jag hört... Men jag hatar o bara sitta hemma. Inge roligt alls ju! Vill ut på äventyr. O Devin oxå! Fast nu sover han en sväng. Han va så trött att han bara satt o skrek, så när jag la ner honom i sin säng slocknade han på en gång. Lilla hjärtat mitt <3

Nu ska jag leta julklappar. :) Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

Makaroner med korv är ju asgott ju!! :D

2009-10-20 @ 19:39:19
URL: http://jinxan.weebly.com
Postat av: Milis

Jo, de KAN vara... Iaf stuvade makaroner :)

2009-10-20 @ 20:47:04
URL: http://maze.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0