Men hallå!?

Glömt skriva en sak... Min kära mor ringde mig häromdan när jag va på väg till Maria. Jag svarade inte. Jag bara kollade på mobilen när den låg där i bilen o pep. Jag va tvugnen att kolla en extra gång, för jag trodde inte mina ögon första gången jag kikade. Men jodå, visst va de hon. Vad vill hon?? Jooo! Hon ville att jag skulle ringa upp henne, så vi kunde reda ut vad problemet va. Så vi kunde fortsätta träffas o ha de mysigt. Men hallå!? De har vi väl inte gjort de senaste 4 åren!!! Så nej tack! O så använde hon orden: Så kan kan fortsätta vara din mamma... UHH! De har du väl aldrig varit? Möjligtvis de två första åren i mitt liv, men dom har jag försträngt...

Jaja. Bort med dej. Sluta höra av dej. Goodbye!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0