Idag...

Är en ganska vanlig lördag. Devin har haft mundiarré heeeela dan. De har varit både skoj o drygt. Hur de nu kan vara de... Humm! O så har han börjat med att truga. Typ trugskratta o gråta. Varför känner en 6 mån bebis att man behöver de? Haha! Söta lilla killen! <3

Idag har vi iaf städat här hemma. Så nu känns de fint o rent o snyggt. I love it! Men jag började dagen med att baka. Först scones, o sen muffins. Allt innan kl 12. Hihi! Inte illa! O så kom Mai o Leif hit på besök o kaffe. Trevligt trevligt. Sen gjorde jag o Timpen hemmapizza. Såååå gott! Undrar varför man inte gör de oftare?

Nu på kvällen har vi varit till Familjen Berg. Full fart där, som vanligt. Skitkul tycker jag! Imorrn åker Herr Berg till Kina o jobbar. Då ska han köpa med kinaté åt oss. De är verkligen skitgott, o man vill inte ens ha dom här äckliga téerna som finns att köpa här längre. Konstigt, men sant...

Idag känns att lite lite bättre... Imorrn kanske de känns ännu bättre. Jag hoppas på de iaf. Yes!

Nu ska jag skörda på min farm, sen sussa. Huj!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0