Näehe?!

Chock är dagens ord...

I övrigt har dagen varit trevlig. Vi har fått besök av Martin o Linnea med deras avkommor. Länge sen vi träffade dom. Martin har varit o Nogre o jobbat... Sen drog jag o Devin till svärmor o drack kaffe, o sen vidare till LA. Träffade Marie o David. Tim var hemma o städade o röjde i källaren o på gården. (enligt honom själv, humm...)

Sen lagade jag kanske världens godaste kycklingwok. NÖJD! O sen drog vi vidare till Martin o Linnea. Tim får aldrig nog av Martin ;) Näe, men de va trevligt som vanligt. Fick en mupptruck till Devin av dom. Usch vad dom skämmer bort oss dom där två. :$ Dom borde få en sjujäkla middag någon dag. (note to self.)

Nu ska jag försöka sova lite. Devin vaknade för en halvtimme sen o grina. O inte ville han ha mat heller. Allt va bara fel. Så han fick ligga i min famn tills han somnade om. Mys! :) Nu sover han iaf igen. Får se hur länge de varar.

God natt!

Kommentarer
Postat av: JinxLinda

Vad fin din blogg är!!

2009-10-03 @ 19:10:40
URL: http://jinxlinda.blogspot.com
Postat av: Milis

Tack så mycke! Vet inte om jag är nöjd än... Får se vad mer man kan hitta på ;)

2009-10-03 @ 23:04:04
URL: http://maze.blogg.se/
Postat av: JinxLinda

Man kan alltid förbättra (eller försämra). Nu ska jag eventuellt flytta min blogg också :S Precis när man börjar känna sig klar med den andra :D

2009-10-03 @ 23:45:56
URL: http://jinxlinda.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0