Nytt liv, ny blogg!

Nu ska jag försöka börja blogga igen. Nu tror jag att jag har tid. Hoppas. ;) De ska bli helhjärtat, inget ett-inlägg-i-veckan-tjaffs. Nix. Ska fösöka blogga varje dag igen. De blir nog bra....

Hoppas mina gamla läsare hittar hit bara, o att jag får nya oxå, såklart...

Nu ska jag sussa lite, Devin har somnat för länge sen, så jag borde ha lagt mej jag med. Men jag hade lite att ta igen här på nätet tyckte jag, så jag har suttit här nu i två timmar. Haha! Illa. Får se när han vaknar... Han brukar sova ganska länge på nätterna. Så jag har höga förväntingar på natten. Sömn gillas. Hoppas få sova till fyra iaf. De vore guld.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: JinxLinda

Hej hej. Jag hittade hit i alla fall :D Följer dig med bloglovin nu också :D

2009-05-04 @ 08:35:43

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0