Måndag .

Idag har varit en lugn, ganska tråkig hemmadag... Men sånna dagar måste man väl ha någon gång ibland antar jag. Tim jobbar eftermiddag den här veckan. Tråååkigt! Då åker han runt 13 o kommer hem 22:30. Så man har inte mycke tid för att åka iväg nånstans. Varannan vecka blir man sittandes här med andra ord. Morr. Måste ta körkort! (nu börjar tjatet om körkort igen, haha) Siktar på att få körkortet i sommar iaf. De ska nog gå, bara pengar dyker upp...

Imorrn fyller min bästaste Cim år. 19 hela år. Inte illa :) Ett problem bara... Jag har inte köpt någon present. Jag har försökt få henne i säga vad hon vill ha nu i några veckor, men får inga vettiga svar. Morr Cimpa! Får hitta på något imorrn. Ska in till stan då o köpa kaustiksoda (stavning?) För de är stopp i avloppet i källaren. Så jag har inte kunnat tvätta sen i fredags :S De börjar tryta i Devins garderob kan jag berätta. O handukar finns de heller inte så många kvar av.... Paniiik! Alla som har/haft småbarn vet vad jag pratar om. Man överlever inte utan en tvättmaskin. Inte länge iaf.

Nu har jag o Tim precis kollat på Ballar av Stål. De är nästan de bästa som finns o se just nu på TV tycker jag ;) Bitterfittan är min idol. Nor in my heart!! Ska dricka lite chaité nu, mysa med Tim o sen sova lite. Devin sover för länge sen. Han är en snäll pojk, som har fått till helbra rutiner så här tidigt! *nöjd mammaMilis*


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0