Dagen!

Började dagen med en skön sovmorron ;) Tim får ta Devin fö förmiddagarna, så jag för sova, eftersom jag har han om nätterna. Rättvist. Mmmm! Kl 13 va de dags att åka till Ludvika, till MVC, för de va återträff med föräldragruppen. Skitkul att träffa alla igen :D O vilken skillnad de va när de gäller storlek på bebisarna. Tjejerna va ju pyttesmå ^^ Pojkarna såg inte ut som spädisar längre, haha! Mja, de va skitkul o se alla, som sagt...

Efter MVC åkte vi hem till Marie o David. Dom hämtade sin nya vovve idag. En liten Bichon Chinese Pudel (visst får man hitta på egna raser va? Haha) Mja... De är alltså en rejäl blandning. Mamman är en Bichon Havanaise (stavning?) o pappan är en blandning av Dvärgpudel o Chinese Crested. Molly är hur söt som helst iaf ^_^ Ska bli kul o se hur hon blir o se ut när hon vuxit klart :)




Proppen i avloppet är nästan borta iaf. Hoppas den försvinner imorrn. Jag måste tvätta!!!

Nu kom Tim hem, så nu ska jag vara lite social... Puss!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0