Lång dag.

Igår bestämde jag o Maria oss för att ta en fika idag. Så de första jag gjorde idag när jag gick upp va o messa henne... Inget svar. Hon kanske sover, tänkte jag... Ringde efter en halvtimme. Inget svar då heller. Attans! Hon kanske har ändrat sej. Eller så sover hon. Ringde kattanten istället. Inget svar då heller! Vaffan! Då började jag tro att hela världen hatade mej. Hur kunde man misslyckas så hårt lixom?? MEN efter ca 3 minuer fick jag ett mess från Maria. Hon hade sovit. Bra, då hatade hon mej inte trots allt... Mitt i sms:andet ringde kattanten upp. YEEY! Jag va på en normal älskvärd nivå igen! ;) Kattanten (Sylvia heter hon faktiskt) sa att jag fick hämta Kroken imorrn om jag ville. De va ju de jag ville ringa o höra. Så imorrn blir jag alltså kattägare :D Som jag längtat o tjatat. Så tjejer: Ge inte upp, tjat lönar sej! (Även om jag fick tjata i över 3 år för att få ett ja)

Åkte in till Engel till kl 14 o träffade på Maria. Hon va trött. Stackarn... De va jag med. När Devin vaknade i morse, kl 07:30, hade jag knappt somnat kändes de som. Tror jag hade fått sova 2 timmar. Yeeey. Usch! Fick sova lite sen iaf. Anyway... Efter en stunds fikande, eller snarare lunchande (åt en skitäcklig tacotallrik med en matskeds köttfärs typ >_<) kom Mia o gjorde oss sällskap. Awesome!! :D Vi träffas inte så ofta, så de va roligt! Efter fikat fick Tim för sej att vi skulle börja vara romantiska o dricka vin tillsammans, så vi gick till systemet o köpte lite vin. Jag gillar inte vin, men man kanske lär sej. Vad vet jag?! Efter systemet gick vi till djuraffären o köpte kattsand till Kapten Krok, o Maria köpte en igelkott till Kotten ;)

Sen åkte vi upp på Lyviksberget en snabbis o kikade lite, sen handlade vi lite mat på Coop, tog en snabbfika hos svärmor, o sen hem o lagade mat. Barbecue (?) pommes o kryddkorvar blev dagens mat. Helt okej... Efter maten drog Timpen iväg på sitt tvåhjuliga fordon, o jag blev sittandes med en gnällig bebis :p Men de är synd o klaga... Tim har inte kunnat åkt så mycke hoj i år, så de unnade jag honom...

Nu väntar jag på att min lilla bebis ska somna. Trodde han somnade typ 21, men så vaknade han efter en timme o ville ha mat igen. O efter maten gick vi ut på promenad, för då brukar han alltid somna. O de gjorde han, ganska snabbt. Men efter en halvtimme vaknade han igen >_< AHH! SOV BEBIS!!!!!! Jag vill ju sova!

På återskrivande...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0