Nu jävlar!

Idag fick jag hem mina påsar som jag ska äta den närmsta veckan. Nu är de dags att göra något åt mina elefanthöfter. Jag hatar dom!! Usch vad dåligt jag mår när jag ser mej själv i spegeln. Inte för att jag vill se ut som alla andra, de är inte därför jag vill gå ner i vikt. Jag vill vara se ut som mej själv igen. Bara vara jag. Okej, jag är jag, men just nu i fel kropp... De förstör för mycke i mitt liv. Vikten alltså. Min självkänsla är inte den bästa, men de ska jag ändra på nu. Mitt mål är att gå ner 10kg, då väger jag ungefär som jag vägde tidigare. 64kg. You do the maths... De bästa vore att ligga på 60kg, men de känns för långt bort just nu. Vi får se hur de går med Cambridge. Jag hoppas de funkar. De kommer säkert bli skitjobbigt ett tag, men de är de värt. O jag är envis, så jag ska klara de. Inte fuska, inte alls. Inte ens smaksätta vattnet med citron. Yes. Nu ska jag gå ner i vikt, o bli mer hälsosam... Ska fortsätta med mina barnvagnspromenader runt byn. Everyday.


Matchvikt, here I Come! ;)
Berättar imorrn hur de går. Då ska jag även tatuera mej. Bilder kommer!

Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: JinxLinda

Då ligger vi ungefär lika i vikt. Fast jag pendlar mellan 70-75 ungefär.

2009-07-21 @ 09:35:51
URL: http://jinxlinda.blogspot.com
Postat av: Emilia

Okii, fast du är lite längre än mej va??

2009-07-21 @ 14:29:26
URL: http://maze.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0