Nervös...

Hå hå ja ja! Som tanterna brukar säga. Nu är jag pissnödig! Men men. Den som lever får se... Jag tar nog upp de imorrn, om de blir aktuellt. Annars hör ni nog inget på et tag...

Idag har varit en slappdag. Tim har varit/är bakis sen igår efter svensexan, o jag är trött som ett as. Devin tyckte att han skulle somna halv 12 inatt. Men bara sova kvartar hela natten. Så de va just vad han gjorde. Vaknade en gång i kvarten. Fyyy fan va trökigt! Usch! Jag hatar sånna nätter! Tror jag fick sova knappt en timme innan han vaknade "på riktigt" strax innan åtta o skulle ha mat... Busfrö. Han har då sovit middag idag iaf, i nästan tre timmar, så då sov jag med ;)

Nu sitter jag hos Marie o David igen. Hon kom ut till oss hem bilen nyss, så då fick vi skjutsa hem henne igen. Passade även på att hämta ut mitt paket från Ellos. Har beställt en klätterställning åt Kroken på redan. Tror han kommer älska den. Jag kan sätta in en bild ikväll på den...

Nu ska jag försöka få i mej lite kaffe. På återskrivande.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0