Mitt Liv?!

Ibland undrar jag vad de är för liv man har?? Jag kanske borde göra något vettigt med mitt liv. Typ bli något. Mäklare kanske?! Som jag pratat om i flera, flera år. Eller varför inte någon slags designer/inredare? Eller kanske bagare? Mjaa, alternativen är många. O de där med att bestämma sej för en sak, de har aldrig riktigt varit min grej. Undrar vad de ska bli av mej? Kommer jag nånsin skaffa mej en riktig utbildning? Kommer jag ens få ett jobb? Många frågor, utan svar... De börjar kännas som att de är bråttom att bestämma sej. Jag känner mej stressad. Men varför egentligen? Jag har ju trots allt 44 år kvar att jobba. De är fan lång tid... Så om jag skulle vara färdigutbildad vid 25 års ålder skulle jag ju ändå ha 40 år kvar att jobba. Jobba med de jag vill, de jag brinner för. I hela 40 år. Mjaa, de skulle jag nog kunna tänka mej.

Men då är ju frågan vad jag vill jobba med oxå. De är ju skitsvårt. Djur gillar jag ju oxå... O pirecings. O tatueringar. O att hjälpa folk är inte helt fel de heller. Då mår jag bra. Att hjälpa dom som är hjälplösa. Skulle vara kul o hjälpa fattiga barn i utsatta länder t. ex. Hmm... Ja. Alternativen är många. Måste bestämma mej... Jag kanske kan bli en piercad o tatuerad mäklare, som har ett skitfint inrett hus, som bakar var dag till min underbara familj, bestående av Tim, Devin o massa adoptivbarn som vi adopterat för att skydda dom från ett liv fyllt av fattingdom o elände. O ha shynxuppfödning. (nakenkatter alltså) Tror jag fick med allt då va?? Jaa, vem vet. Inte jag iaf...


Kommentarer
Postat av: Cilla

Låter som en härlig framtid :)

2009-07-11 @ 11:23:35
URL: http://lollipoplip.blogg.se/
Postat av: JinxLinda

Jag tyckte också det lät som en härlig framtid :D Hade inte tackat nej till den själv :D

2009-07-11 @ 11:25:32
URL: http://jinxlinda.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0