Hit o Dit...

Idag har vi flängt både hit o dit. Upp o ner o fram o tillbaka... Först åkte vi in till stan, o fikade med Maria på Engel en stund. Spöade Tim o Maria lite på poker. Dam di daa ;) Sen skulle jag dra till Smedjebacken för att köpa cambridge-grejs. Men så hade stället stängt. Jeffla skit! Jag som skulle börja imorrn va de tänkt. >_< Jag vill gå ner i vikt. Nuuuu! Orkar inte gå runt med ett en-meters-arsle... Ge tillbaka min gamla kropp tack! Anyway... Eftersom vi ändå va i Smb åkte vi förbi Tims pappa o sa hej hej. Tim plockade ihop en massa gammalt skräp han hade kvar hos honom oxå. Uhha! ÄNNU mer skit som han släpar hem. Men men. De har ju värde i hans ögon, så de är väl kul för honom... O så blev Tim rejält nerspydd, två gånger av Devin, så vi va tvunga att åka hem.


På tisdag, på Tisdag! Fast på mej blir de Devin + mindre hår. Mycke mindre ;)

Fast på vägen hem tvingade jag in honom på Nisses en snabbis. Där hittade jag en massa fint kraffs, som jag tyvärr inte har någon plats för. Så de fick vara. Köpte några häng-grejjimojjer till fönstren o en kattlåda med tak på, till Kroken. Skönt om de inte flyger kattsand överallt när han ska gå på låda. Skönt både med städningen och för Tims allergi. :) Längtar tills vi får hämta honom. Tror att hon som har Kroken har räknat lite fel på veckorna. Hon sa att dom är födda 24:e April, o då borde ju kattungarna bli 12 veckor nu på fredag, inte nästa. Ska ringa o prata med henne på onsdag, får se vad hon säger. Hon verkade lite vimsig ;)

Efter vi hade varit hem en sväng o bytt kläder o käkat åkte vi vidare o hämtade Zelda hos Tims mamma, o sen vidare o handlade lite mjölk o bröd på MM. O sen till Marie o David på en kaffe. Dom hade grejat i trädgården idag, o satt upp en paviljong. Jättemysigt blev de. Roger va där oxå. Full som en kastrull. Haha! Tamina fick minsann INTE åka till Grängesberg, till sina kompisar. Nej nej! Hon skulle stanna hemma tills hon blev typ 40, eller något. Haha. Han är så rolig!

På vägen hem stannade vi vid Tims mamma igen o drack te o lekte lite med Sixten (den nya katten) Så nu är jag gristrött o ska lägga mej. Känns verkligen som man åkt land o rike idag. Haha! Imorrn vill jag komma nånstans på mitt hår som jag ska ha på bröllopen i augusti. Yepp. Börjar bli stressigt...

Natti natt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0