Första målet...

Fyyy fan va illa de smakade. Eller ja, smaken va helt okej, de va konsistensen som va äcklig. Jag tog en bananshake till frukost. Huvva! Den skulle jag vilja slippa dricka igen. :S Senare idag ska jag nog äta en kycklingsoppa. Jag hoppas den är godare. Skulle egentligen ha fått några mintchoklad shakes oxå, men dom va slut tyvärr :/

Jaja. Jag hoppas de går bättre allt efter som med de här. Men banan vad INTE god som sagt. Jag va nära på att få upp allt igen två gånger. Tim bara skrattade. :p Vem har sagt att de ska vara enkelt att gå ner i vikt??

O inte blev de någon tatuering idag heller. Fy fan vad besviken jag blir!! Micke (tatueraren) skickade SMS halv 7 imorse o sa att han hade blivit magsjuk. Mmmm... Vet inte vad jag ska tro. De är inte första gången som han inte har kommit/varit sjuk, just när jag eller Tim ska tatuera oss. Förbannad blir jag iaf. De är nästan så jag vill gå till studion o kolla om han är där. Jag hoppas han är sjuk, de gör jag verkligen. Hellre de än att han ljuger, men jag har en konstig känsla i min mage... Jaja. Får boka en ny tid sen.

Nu ska vi till veterinären med en av Tims mammas katter. Nu är hennes 3:e katt sjuk. Allt 3:e katten på 2 månader typ. Dom andra två fick hon ju avliva, stackarn... Så just nu är de bara Sixten som är frisk vad de verkar som..

Skriver mer sen. Hej!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0