Bitterfitta!

Yes I am! Idag är jag inte på något sådär toppenhumör. Men de ska vi inte ta upp här... De är som de är. Bitter...

Jag käkar fortfarande cambridge kuren. De går sådär... Vissa smaker är ju sååå jävla äckliga. Typ kycklingsoppan o grönsakssoppan, o banan då. Jordgubb är sådär. Dom enda jag får i mej utan större problem är kakao (smakar som varm choklad) o cappuccino. Dom är helt okej. Igår va jag nära på att ge upp innan jag skulle käka mitt "lunchmål". Jag va så jävla less, jag är ju en riktigt matälskare, så att inte ens få tugga på något knäcker mej lite. Och att inte kunna njuta av min måltid. Men precis innan jag skulle ge upp (hade redan bestämt mej) ställde jag mej på vågen. Åhh se på tusan, jag hade gått ner 2kg redan. Alltså efter knappt 1½ dag. Helt sjukt. De va en rejäl sporre! Så nu äter jag vidare ett tag till... Jag är sjukt yr, o de va jag redan innan dom här drinkarna, o svag i hela kroppen.

De totala intaget av kcal per dag är knappt 500 kcal, så visst känns de av i kroppen. Men de ska tydligen bli bättre efter dag 3. Som är just idag. Så jag hoppas att jag ska må bättre imorrn. Idag när jag vägde mej hade jag gått ner ett kg till, så nu väger jag alltså 71. Yeah! De känns bra kan jag säga :D It keeps me motivated! Nu ska jag dricka en kopp kaffe, för de är de enda goda jag får dricka. Annars är de bara vatten som gäller. Får dock inte ha mjölk i :/ Men vad gör man?! Cigg smakar oxå skit, så de är ju bra. Detox på hög nivå! Skriver mer sen. Hujj!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0