Dagen.

Dagen idag har varit bra. Johan ringde o väckte oss i ville ha kaffe, så de va bara att kliva upp o fixa de… ;) Johans ord är lag. Haha! Efter finbesöket åkte vi till Ludvika o käkade lite. Sen va de dags för Timpen o pierca sej. Haha. Stackarn va nervös. Jag (som är elit när de gäller läpp-piercingar, har gjort 8st, haha) sa till honom att de inte gjorde ett dugg ont, o att öronen är värre, där har han redan ju. Men men. Han va gullig som nerövs. Hehe. De händer inte allt för ofta ;) Men de gick ju bra iaf. Mathilda fick ställa upp idag igen. Tim tog hennes ring-i-läppen oskuld. Gulligt värre! De första hon säger är typ: Fan vad trött jag är, tror jag somnar snart. O titta vad darrig jag är!! De är nog kaffet som är påväg ur. Haha! Hon är så kul. Försöker inte alls lugna sina kunder, nej då, tvärtom. Sötis ^_^ De blev iaf väldigt bra, o Tim passar bra i den. Nästa vecka ska Mathilda få öva på att göra surface på Tim. Han ska ha en i nacken. Nice som tusan är de. Jag vill oxå. Men de blir fler gånger…. ;)

Idag fick vi hem massa smycken oxå. Skitkul! Trodde verkligen inte att dom skulle komma så fort! Vi betalade dom igår morse ju, o fick hem dom idag. Snabba puckar ;) Så nu har vi nästan allt vi beställt. Bara o köpa… Har bytt ut alla mina nu till Blackline, eller ja, alla utom den jag gjorde igår då. Den får vila tills den läkt. Sen blir de en Blacklinestav där med, med en rosa sten i tror jag ^_^ Jag är så homo! Men de gör inget, jag har inget emot homos. Inte alls…


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0