Zzzz...

Japp, mycke riktigt fick jag ångra att jag satt uppe vid datorn inatt, ist för att sova när Devin väl sov. Sen förde han liv så fort vi la oss. Alltså från 00. Skrek i stort sett hela tiden fram till 3. Sov en sväng, o så krånglade han lite till. Mysiga nätter. Not! Man håller på att bryta ihop :/ Men men. Hoppas de går över snart...

Idag har jag iaf fått sova lite på dagen. Tim tog Devin o åkte till Johan o Lena, o handlade lite oxå. Skönt att få sova själv hemma. Annars brukar de vara ganska livat ;p Tim drog o jobbade vid 14, så då började jag pyssla lite här hemma. Tvättade, diskade, plockade, dammsög o hade mej. Har inte orkat göra så mycke på en eftermiddag på jättelänge. Känns skönt att fått nånting gjort. :) *klappar på huvet*

Sen åkte vi in till Ludvika, till Marie o vovvarna. De va kul. Har inte varit där på drygt en vecka nu... Efter de åkte vi till Dollarstore o snabbshoppade, 10 minuter innan dom stängde. Men de gick ju bra. Fick med mej en adventsstjärna hem. O lite annat julpyssel. De behövdes kände jag. O så köpte jag sista julklappen till Tamina. Skönt att ha en till klar :)

Nu väntar jag på att moussakan jag har i ugnen ska bli klar. Trode den va de nyss, så jag tog ut den o lassade upp en portion. Men där fick jag fel fel fel! Potatisen va stenhård! :/ Ahh!! Jag som är så hungrig!! Jaja. Bara att bita ihop.

Håll tummen på att Devin somnar snart. Jag vill ha en paus! Kanske skriver mer sen. Huuuj!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0