Stress?! Näe! ;)

Sitter o lyssnar på kent o tar de lugnt. Ska snart sova. Väntar bara på att Tim ska duscha klart... Idag har de varit fullt upp. Som vanligt ;) Har varit i borlänge idag. Först till Barnens hus, i hopp o tro om att dom skulle vara "billiga". Tss!! De va dom ju inte! Jaja, lite skrot fick man ju med sej ändå... Sen drog vi till Kupolen. Köpte på oss vårna "julklappslekenpaket" o dom allra sista julklapparna. Bla några till Devin. Vet inte varför hans blev sist :p Anyway... Köpte en BobbyCar till honom. Hittade sånna på Barnens hus, som kostade 600kr. Njaaa, tänkte vi. Inte värt de. Så vi tänkte att vi kunde kolla på BR ist. Där fanns den för 150kr mindre. Inte illa!
Så BR = bra, BH = DYYYRT!


Efter Borlänge kikade vi förbi Rolle o Helena en sväng. Tim skulle hämta min julklapp där, som Rolle så snällt köpt åt honom via hans jobb. Så vi blev kvar där ett tag o snackade skit med Rolle o Jonas (hans son). O när vi skulle åka hem upptäckte vi att min julklapp (ett liiiitet akvarie) va sprucket :'( Så Rolle skulle fixa ett nytt åt oss. Hoppas de blir bra. Han trodde de fanns ett kvar på jobbet :S

Efter Rolle o Co åkte vi till Matmaggan o handlade all julmat o sånt som är bra att ha hemma över julen. Skönt att klockan va ganska mycke då, så allt folk hade dragit sej tillbaks. ;) Sen åkte vi hem till Johan o Lena för julklappsbyte mellan Charlie o Devin, o pizzaätande ;D De va miicket trevligt!

Nu när vi kom hem har vi bara slagit in allt skit vi köpt idag. Mycke blev de. Konstigt nog. Trodde jag va klar med julklapparna för längesen. Men näe! ;p Imorrn ska jag in till stan en snabb snabb sväng o köpa en julklapp till Tim. Har inte kunnat gjort de än :S Illa!! O så ska jag köpa vit choklad. För de fanns inte på MM när jag skulle köpa de idag. DÅÅÅÅLIGT! Jag behöver ju de till cheesecaken som jag ska baka imorrn! MORR!! Hoppas dom har de på Coop eller något...

Näe, nu MÅSTE jag sova. Jag o Lena ska ut i skogen vid 10 imorrn bitti o leta granar. Kommer nog bli en syn. Hahaha!! Kom ut i skogen o titta, peka o skratta vettja! Hej o hå! ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0