Ord.

Egentligen skulle jag nog helst vilja sova nu, ist för att blogga. Men de finns ett litet liv här hemma som vägrar sova. Så vad gör man?? Bloggar lite. Har ätit en massa glass o hallon oxå. Tröstätit kan man säga. För de är verkligen inge kul att bara sitta uppe o vänta på att Devin ska bli trött o vilja sova... Tim försöker lägga honom nu igen, men jag hör att de inte går så bra. Devin skriker som en gris. :/ Undrar när vi ska få sova?

Idag har vi mest varit hemma o tagit de lugnt. Pysslat lite allmänt. Fast som vanligt blir vi rastlösa o vill göra något, träffa någon. Så idag åkte vi till Marie. Hon bjöd på lussekattsmuffins. Alltså lussekatts deg, fast gjorda i muffinsform. Spännande med något nytt. Goda va dom iaf :) Jag o Lena ska ha vårat julbak på lördag. Då blir de lussekatter o knäck i stora lass :D Johan o Tim får ta hand om barnen, så man får någe gjort...

Ska även på bröllop på lördag. De ska oxå bli spännande. De är Tommy o Lillevi som ska gänga sej ;)

Nu ska jag läsa andras bloggar ist. Håll tummen på att Devin somnar snart...

(Om ni undrar varför de är så bildtomt i bloggen så är de för att jag inte har någon kamera :/)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0