Hey ho!

Tänkte skriva några rader om gårdagen lite snabbt.
Jag hade skitkul. Verkligen!! Vet inte när jag skrattade så mycke sist faktiskt. Skrattade så jag grät ibland. Härligt :) Jag va alltså hemma hos Maria, med hon, Marika o Cilla. Vi hade de mys o käkade pizza. Eller ja, dom käkade pizza. Jag åt en räkrulle. Nomma! O sen tjålade vi bara en massa skit o spelade Sanning eller Konsekvens (den elaka versionen) Sjukt spel. Mycket sjukt spel. Men roligt! Fick veta en massa nya saker om alla. Hohoho! ;) Synd bara att jag va så trött som jag va. Kände mej som en Zombie emellanåt :/ Men jag höll ut till 23:30 iaf, o de är ju ganska strongt gjort... Dom andra börjarde oxå tackla av då, så de va ju ingen fara med de iaf.

Tack för en askul kväll flickor! Jag gör gärna om de någon gång snart! <3


Idag har jag o Devin varit hemma o pysslat lite, o på eftermiddagen åkte vi hem till pappa o Fia en sväng. Där syddes de gardiner för glatta livet. Stackars Fia. Drygt att fålla gardiner som är ca 4 meter långa. De blir några meter :S Typ 20 meter. Uhha! O jag som tycker de är drygt att sy gardiner till vårat lilla pepparkakshus... Dom blev fina iaf :) Pappa va mest trött o slut. Han, Line o Tamina hade varit o badat på AquaNova idag.
Myeees. BTW så snöade de när jag skulle åka hem. Mysigt, men jävligt förvirrande. Har aldrig kört när de snöar någon gång. Läskigt va de iaf... Men de lär ju inte vara sista gången, så de är bäst att jag vänjer mej.

Nu ska jag joina klanen som ligger o sover i min säng. :) Nattinatt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0