25 veckor...

Blir de inte så? Om jag går in i vecka 15 idag, är de inte då 25 veckor kvar då? Eller de är nog 26 kanske... Jaja. What the heck! Att blogga om en graviditet i ca 26 veckor är väl bättre än ingen alls?

Nu vet ni de. Idag kändes som en bra dag att skriva de. Jag har så fruktansvärt tråkigt idag... O mår lite halvdant. Hela familjen har haft magsjuka i helgen. Devin i fredags, o jag o Tim i söndags. Iiiinge roligt.

Ska försöka förklara lite senare varför jag inte bloggar ner allt. O bara tänker o tänker... Sömnbrist säger jag bara.

Nu blir de Vänner. Hujj!

Kommentarer
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

Åhhh <3 Grattis!



Hoppas ni allesammans får må bra

2009-12-01 @ 23:49:33
URL: http://jinxan.weebly.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0