Tom.

Som i tomhet.

Fattar du inte att jag gör de här för att fly?! För att glömma allt, bara för en kort sekund.
Jag vill inte ha de såhär. Absolut inte. Vad tänker du på? Vad känner du? Många frågor, få svar...
Jag kom på en sak idag... Jag säger ofta att jag måste tänka. Men de går inte!! De går bara inte. Jag vill så gärna tänka, för att veta vart jag står, hur jag tycker o tänker. För att ha något att säga... Men jag blir bara helt tom i skallen. Finner inga tankar. Huvudet är blankt. Helt sjukt. Jag tror jag brabbats av hjärnstillestånd! Finns de något som heter så? Jag är oförmögen att tänka iaf. Sjukt...

Har precis kommit hem från min dagliga promenad o joggingtur. Känns skönt. Fast jag fick lite ont i revbenen idag :S Men de är smällar man får ta om man vill bli fit ;) Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Bakat scones o ätit en sallad. That's it. Imorrn ska vi ut till pappa o Fia o hälsa på o käka mat. De blir skoj. De va länge sen vi va där. Över en månad sen. Uhha! De är länge...

Nu ska jag duscha lite, sen kolla på en film... Hej hopp...

"Fyll min mun med din..."


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0